27 februari

Nu är jag off så just nu försöker jag får tag på någon som vill göra något ikväll. Känner inte för att sitta på rummet ensam ikväll. Dagen idag gick helt okej. Det är väldigt tufft för mig nu med barnen, men jag försöker kämpa på. Hoppas på att göra lite planer med Emelie nu när hon snart är här så man har olika saker att se fram emot.

Såg att jag fått en fråga från någon så tänkte svara på den.

Fråga:
Hej, undrar hur mycket det kostade för dig att åka som au pair till usa? och vilket företag eller vad man ska säga du åkte med? kan man säga så? haha

Svar:
Jag betalde runt 11 000 för själva resan och försäkringen. Sen tillkom det fickpengar, resan till ambassaden, visumet, hälsoundersökningen, sprutor och liknande. Jag åkte med Cultural Care. De flesta här åker med dom men vet att det finns andra företag som du kan åka med så kolla runt vilket du gillar bäst :)


Kommentarer
Postat av: Julia

kämpa på kompis, det kommer gå som en dans sen! <3

2012-02-28 @ 16:11:38
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/
Postat av: sofie

du är så himla duktig! kämpa på, det är aldrig lätt i början men det tar sig med tiden! det lovar jag!

2012-02-29 @ 16:22:13
URL: http://scolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback