26 februari

Igår åkte jag till Christiana mall med Emma, Rosa, Sina och Kim. Dock kom vi dit ganska så sent men hann med en del shopping iallafall. Jag köpte bara två tröjor men jag är nöjd för det. Sen käkade vi på Cheese cake factory, maten där är jättegod! Längtar redan tills nästa gång jag ska äta där igen, haha. Idag gick jag och Emma på en promenad här i området. Det var jättefint väder så kände för att gå ut. Sen åkte vi till starbucks där vi träffade en tysk tjej som också är aupair. Ikväll ska jag förhoppningsvis titta på oscars galan med några tjejer. Vi får se hur det slutar.

Två bilder från promenaden idag. Kan även berätta att jag inte kommer lägga upp några bilder på mina värdbarn, värdföräldrar eller huset. Kommer heller inte skriva deras namn här. Bara så ni vet. :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Härligt, vårjackan är på.

2012-02-27 @ 06:55:17
Postat av: Ann-Kristin

Härligt, vårjackan är på

2012-02-27 @ 06:57:11
Postat av: Anonym

Hej, undrar hur mycket det kostade för dig att åka som au pair till usa? och vilket företag eller vad man ska säga du åkte med? kan man säga så? haha

2012-02-27 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback