23 februari

Dagarna knallar på här, imorgon är det redan fredag. Ikväll åkte jag och Emma och shoppade på Target. Eller jag shoppade, köpte lite allt möjligt småkrafs som behövs, bland annat köpte jag ett superstort paket med tops och när jag kommer hem upptäcker jag att det ligger ett lika stort packet i skåpet nästan helt oanvänt. Så någon som vill ha tops?

Igår, på starbucks kvällen, så hängde vi på starbucks en halvtimma sen stängde det. Oplanerat. Jag och tre andra tjejer åkte då till Friday's och åt lite. Gjordes även planer för helgen så imorgon ska jag på bio och på lördag ska de visa mig ett shoppingcentrum här i närheten. Ska bli kul. Fick mitt amerikanska bankkort idag också. Så nu väntar jag bara på pin koden. Har inte kunnat använda min förra lön så har fortfarande hela den kvar, sweeet.

Och måste bara säga igen att jag uppskattar alla peppande och fina kommentarer jag får så himla mycket. Tack!

Kommentarer
Postat av: moster

Gör inte av med alla pengar på en gång, det kan dyka upp något som du gärna vill ha senare.(Har inte jag med att göra)



Kram.

2012-02-24 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback