onsdag, 4 april

Idag började jag ta tag i mitt liv här borta. Eller neeej, lät bara bra att säga så. Men jag va iallafall ute och sprang idag efter jobbet. Om jag räknat rätt så blev det iallafall 3km löpning. Tycker jag är mycket bra med tanke på att jag inte sprunigt sen september(!). Ska försöka fixa ett gymkort också. För om jag fortsätter äta som jag gör just nu kommer jag vara jag + 20kg tills nästa år. Det vill vi inte. Så tanken är att jag ska fortsätta äta men samtidigt träna. Var väldigt annorlunda att springa här dock, asfalt och massa människor. Endel som bara sätt i gräset eller på en bänk och titta. Hemma är man ensam och slipper skämmas för hur sakta man springer, hur mycket man flåsar och hur röd man blir i ansiktet.

Ikväll är det starbucks onsdag. Först tänkte vi gå på Titanic men vi tar det en annan dag istället. Lär behöva ta med ett x antal näsdukar när jag ska se den. Gråter jämt jättemycket till den och just nu är det ganska känslomässigt här borta så då kommer det bli dubbeltupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback