fredag, 13 april

ÄNTLIGEN, är den här veckan över. Kan nästan utan tvekan säga att det här har varit den jobbigaste veckan hittills. Jag har jobbat alldeles för mycket och barnen har varit craaaazy. Men nu är veckan över och imorgon styr vi kosan mot Florida. Ska bli jätteskönt att göra lite annat och även få spendera tid med min värdfamilj.

Hinner inte uppdatera mer än så här. Ska ut och äta med mina favorittjejer här borta. Det kunde ha varit en avskedsmiddag men fick nyheten alldelse nyss att så är inte fallet. Skönt, slipper jag ha gråtkalas ikväll.


Jag och Emelie i snygga 3D glasögonen, detta är från förra fredagen då vi såg Titanic.


Lördagsmiddag på Texas roadhouse med Emelie. (Tror vi ska dit ikväll igen).


Kommentarer
Postat av: julia

gud vad snygg topp. var är den ifrån? :)

2012-04-14 @ 20:11:08
URL: http://enlitenaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback