27.09.11

Åkte ner till VC idag och tog en spruta. Usch, hatar det. Det gör inte särskilt ont men jag är sjukt rädd för stick i fingret, blodprov och sprutor. Jobbigt! Den var iallafall för Hepatip B och den kosta mig skjortan. Två till ska tas, jag kommer alltså bli rånad två gånger till. Jag skrev till Sofie att jag blivit rånad, två sekunder senare ringer hon upp och undrar vad som hänt. Hehe, riktigt så allvarligt var det ju inte. Delar med mig utav en bild där det syns att jag har ganska mycket kring halsen. Alla bilder på flaket står jag med tre champange flaskor, en nappflaska och ett förkläde. Inte så fint. Sista bilderna står jag bara med förklädet. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback