26.09.11

Jag älskar att planera och ha saker att se fram emot. Fast när Lina började kolla på en weekend till London var jag tvungen att göra henne besviken och säga nej. När ska vi ha tid med det lixom? Helgen som varit har jag dock inte gjort ett smack på. Eller jo jag har jobbat och umgåtts med vänner men utöver det har jag mest chillat. Kommande helg ska jag ju till Götet så kände att jag ville ta det lugnt i helgen.

Det här kan nog vara bland de bästa människorna som finns på denna lilla runda jord. Iallafall i mina ögon och det är ju tur för mig eftersom jag fått växa upp med dessa vid min sida. Sofie tror jag att jag känt sen jag låg i mammas mage. Något jag inte visste om förens vi glodde på en film som var från vi var små när Sofie ligger i vaggan och plötsligt dyker mamma upp höggravid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback