07.09.11

Är slut som människa idag. Har varit det sen i måndags kväll då vi kom hem från Turkiet. Biverkningarna av lite sömn och mycket kul är nog just trötthet. Har även dragit på mig en förkylning så hostar mig mest genom nätterna. Inte kul.

Alanya, Turkiet då. Hur härligt som helst. Sol och 35 grader varje dag. Bra vänner och god mat + alkohol på det. Kan ju inte sluta dåligt. Ett stort fet minus går dock till att de var lågsäsong vilket innebar att det kryllade av turkar på de flesta av barerna, vi kan väl säga att de inte var blyga för fem öre. Mer detaljerat än så här blir det inte! Jag har självklart inte tagit ett endaste kort så har nada att visa här. Undra varför jag ens har en kamera?

Imorgon ska jag till dagis igen och leka med alla söta barn sen blir det in till Katrineholm för att fira Amandas Roberth som fyller år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback