2 maj 2011

Känner mig duktig. Har bestämt mig för att göra klart några uppgifter som ska vara klara den 20 maj. Det kommer va jobbigt nu att veta att jag kan vänta men jag vill hellre sitta med det nu än 3 veckor innan studenten. Det värsta är att jag kommer sitta den 19 maj med allt men försöka kan man ju alltid.


Var en sväng till Örebro, Marieberg idag för att kika lite i affärer. Fick med mig ett senilsnöre eller vad tusan det heter, 49 riksdaler. Nöjd. Hittade inget annat vilket är duktigt för att vara jag. Eller dåligt kanske? Nej idag var det bra för då spara jag lite slantar eftersom jag har en förmåga att äta väldigt mycket ute. Men det är ju så gooott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback