18 juli 2011

Ligger död i sängen och glor på sex education, bytte snabtt ett tag när de visade en 80årings snopp. Inte det vackraste jag sett om man säger så. Har jobbat idag, blev inringd att börja två timmar tidigare och då hade jag ungefär 40 min på mig att dushca och äta eftersom jag precis varit ute på en springtur. Kan meddela att jag klarade det. Men nu har jag ont i benen och fötterna, plus nageltrång. Gud så skönt.

Imorgon ska jag in en sväng till Katrineholm för att träffa Sofia M. Var ungefär två månader sen jag träffade kvinnan. Vad hände lixom? Inte bra att vi blir vuxna och börjar jobba. Kändes ganska konstigt när jag och mina två barndomsvänner träffades efter jobbet igår och pratade om hur det varit. Sprang inte vi just runt och spelade digger på Hansjö? Längtar lite tillbaka faktiskt fast jag stormtrivs med livet som det är just nu. Aldrig kan man vara nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback