15 juli 2011

Livet knallar på som vanligt. Jobbar och står i, chillar och umgås med människor jag tycker om. Har varit en sväng på Skara sommarland och slagit mig gul och blå men attans så kul vi hade. For runt som små barn. Jag och sofie höll på att dö av garv efter vi åkte en rutschkana som man var tvungen att ha hjälm på sig. Först gick det väldigt lungt sen jäklar vad det bar av. Frittfall var ju en upplevelse det med. Tog en bra stund innan jag vågade lägga mig i banan och glida iväg.

Läste precis igenom de senaste inläggen jag har skrivit här på bloggen. Märker hur kul jag hade men när jag läser om alla kvällar så kan jag inte sätta fingret på vilken som är vilken. Önskar att man tagit mer bilder så man kommit ihåg vilken kväll som var vilken. Och sen slog det mig, undra hur mycket pengar man egentligen la på Harrys dessa veckor? Tror inte jag vill veta faktiskt. Fast i och för sig var det värt det. Nu ska jag hoppa in i bilen och brumma upp till Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback