1 juli 2011

Älskar att jag alltid har så tur med saker och ting. Blir (som jag kände då) dösjuk i Bulgarien på fredagnatten. Låg inne två dagar och åt nada. Eller jo en halv Mc Chicken burgare, smakade skit kan jag säga. Idag (fredag) en vecka senare ska jag för första gången på en vecka försöka få i mig något tuggbart. Tacos vare tänkt. Kommer smaka som gydis.

Men påtal om Bulgarien, när jag kom hem var jag besviken men under en dags betänketid så insåg jag hur sjukt bra de första fyra, först trodde jag det bara va tre men det va faktiskt fyra dagar, som jag hade så sjuuukt kul på. Vädret var påtopp, vi var glada, båda mådde bra och allt det där. Så jag är faktiskt väldigt nöjd med min resa trots att det sluta som den slutade. Jag skulle absolut kunna tänka mig att åka till Sunny Beach igen men jag tycker det är kul att upptäcka nya ställen så får se vart det bär av nästa gång. Som sagt, likadant med bilderna här som med studentbilderna, min fb vänner kan få njuta men orkar in lägga upp några här också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback