läslus

Efter ett kort överläggande med mig själv kom jag fram till beslutet att behålla brallorna. Trodde jag fått lönen men icke sa nicke, den klirrade in så fint idag så var inte lika fattiga som jag först trodde. Var nere på gymmet förut så räknar med att inte kunna bre mackan imorgon för det värker redan i armarna.. :( Nu ska jag lägga mig och läsa ut min allt för spännande bok. Det är min tredjebok på två veckor detta innebär att jag inte alls sitter lika mycket vid datorn, kalas bra!

Har även kommit fram till att jag inte gillar att Sofie bor i Norrköping över veckodagarna. Var bättre när hon bodde 2 min härifrån så jag kunde springa över och störa deras hemmafrid. Saknar ju kvinnan!


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

du sprang förjämnan hos mig, hihi. men det gjorde inget, för jag gillade det. saknar dig med lillstumpan! men du får kommer och hälsa på mer i norrköping ju! :)<3

2011-01-28 @ 01:56:37
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback