20 februari 2011

Ligger och glor på teen mom på MTV. Undrar vad de håller på med? Självklart att man kan få barn när man är ung men tycker att man kanske ska ha lite mer koll på läget då än vad de som är med i programmet har. Ena tjejen och hennes kille bråkar hela tiden, barnet skriker hela tiden, de bråkar med varandras familjer och familjen bråkar med dom, dom har förlovat sig tre gånger och nu gjorde de slut för fjärde gången. Inte det roligaste livet som en 17åring. Ena tjejen glömde köpa blöjor så hon knöla en handduk runt barnet. Och det paret som jag tyckte var skitsöta förut bråkar jättemycket nu. Det är underhållande iallafall eller nej, jag gråter typ hela tiden till det. Fattar inte ens varför jag kollar. Nog om det nu ska jag äta en smarrig söndagsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback