mellandagsrea

Igår åkte jag till Örebro för att kolla in mellandagsrean med Sofie. Tror bilresan där tar priset för roligaste på hela dagen, eller tror. Den gör det. Skrattade tills tårarna rann och det gjorde ont i magen. Sen körde jag på en ekorre :(:( Fast han var inte kvar när vi kom tillbaka så kanske överlevde han? Fick dåligt samvete för jag inte stannade på en gång men om han levde vette tusan vad jag skulle göra. Skulle aldrig kunnat tagit ihjäl honom. Usch. I vilket fall så var jag på jakt efter en ipod och kom hem med en rosa sådan. Idag blir det att jobba ett mini pass 15-20. Kan vara skönt att se hur mycket de gjort om sen sist jag jobba vilket var i mitten på november.

Jag gillar inte att vänta, jag vill ha februari nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback