2011

2011, ett år jag alltid kommer minnas och tänka tillbaka på med ett stort leende. Det här har tveklöst varit det bästa året i hela mitt liv! Även fast endel tråkigheter förekommit så har det ändå varit ett kalas bra år.


- Jag har tagit studenten, hejdundrande kul var det.
- Jag har varit utomlands fem hela gånger detta år. Kap verde med min älskade familj, Bulgarien med min försvunna vän Lina som jag blivit riktigt nära med det här året, Turkiet med tre bra tjejer, Polen har även hunnits med och sist men absolut inte minst utan den bästa resan på hela året är såklart Thailand.
- Jag bestämde mig för att åka till USA, fick en familj och snart drar jag.

Sen måste jag ju även tillägga att mina två älskade systrar är lyckliga med sina två pojkar som jag tycker väldigt mycket om. Det är alltid skönt när ens nära mår bra! Det gör lite ont i hjärtat när jag ser att de blir ledsna när jag ska åka iväg ett år.

Det här inlägget kunde vara bombat med en massa härliga bilder men jag orkar inte leta fram några. Så lat är jag helt enkelt. Avslutar detta inlägg med att jag bara längtar tills jag ska få åka iväg härifrån och uppleva ännu ett år med en massa roligheter!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback