26.08.11

Idag var jag på dagiset hela dagen. Är glad att jag gör det här. På min fritid helt gratis. Ungarna är så himla underbara och det gör mig bara säkrare på att jag vill åka. Idag var det en tjej som var jättemys sugen och fick sitta och  sen fick jag läsa för en kille medan de andra sov middag. Mysigt! Först har det mest handlat om att få komma iväg till USA men nu är barnen en stor del också, faktiskt. Har även fått chansen att vara ledare för scouter på onsdags kvällar så det här kommer gå super.

Ikväll blir det häng med Sofia. I helgen vankas det jobb. När tusan ska jag hinna packa? Vill tänka lite annars kommer man ner med femhundra linnen och inga matchande underdelar. När jag var till Rhodos och Kos tänkte jag inte, sluta inge bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback