23.08.11

Håller på att betar av mina barntimmar, sakta men säkert går det. Var orienteringsträning idag för de yngre. Fick följa två killar idag och jag undrar om jag pratade lika mycket när jag var sådär liten. Väldigt mycket tvspels snack och väldigt lite orientering blev det om vi säger så. Kul är det iallafall! Idag ska det sovas tidigt för mig, måste komma in i lite rutiner nu när sommaren börjar lida mot sitt slut. Idag var jag nere på dagiset och frågade om jag fick komma tillbaka och umgås med barnen i veckorna. Jag var så välkommen så det kommer bli kalas.

Hittade en ganska så gammal bild på datorn. Valborg 2009 måste det bli. Visste inte att jag kunde ha sådär långt hår men tydligen. Kanske borde spara istället för att dra fram saxen? Kvinnan bredvid mig ska jag iallafall umgås med imorgon. Förövrigt tror jag att jag känt henne sen jag var 6 ungefär. Fint att ha några av sina barndomsvänner kvar. Nej, nu är det slut på ordbajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback