14.08.11

Hejhopp



Sitter och leker med min lilla webcam just för tillfället. Har inget bättre för mig helt enkelt. Är lite kluven på om jag ska ut och vara duktig eller slänga mig i sängen och slå på Troja. Är ganska så trött efter jobbet då vi var en man kort idag. Fick springa mellan lagret och kassan ett tag, lite jobbigt men kul för tiden går så fasligt snabbt när det finns mycket att göra. Är sugen på att åka till syrran och låta henne klippa av lite hår. Är trött på mitt lillasvall som bara hänger. Får bli när jag kommer hem igen, skönast att kunna slänga upp håret i en tofs när man solar och badar. Nej, nu ska jag sluta ordbajsa och slå en pling till min äldsta syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback