09.08.11

Idag var det KKjoggen i Katrineholm. I maj var tanken att jag själv skulle delta i kvartsmaran men tränade på tok för lite så agerade publik dagen till ära istället. När kvartsmaran sprang öppnade himlen sig dock och det vräkte ner under hela loppet så jag stod och tryckte inNe i en tunneln tillsammans med en drös människor. Hejade gjorde jag iallafall. Syrran sprang och hennes pojke. Sofia sprang också, likaså Linas syster och hennes pappa. Så fanns lite att heja på. Drog i mig lite vildsvinskebab sen degade vi i soffan hos syrran nr 2 och hennes karl.

Har även varit i Norrpan med Sofie idag. Handlade en långklänning och ett halsband trots mitt köpförbud. Men för tusan, orkar inte snåla. Nästa vecka kommer kosingen så det ska nog gå fint fint! Nu ska jag luta mig tillbaka och sova för imorgon vankas det utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback