04.08.11

Kom nyss hem efter lite äventyr till sjös. Trevligt! Härligt bara att man inte får igång motorn och blir fast i vassen. Fast fick en hel del att skratta åt medan vi satt fast iallafall. Nu ligger jag iallafall här och lyssnar på lite musik som gör mig peppad. Orkar inte med mina tankar just nu så lyssnar på allt som gör mig peppad. Tacka fan för att jag har mina fina vänner som hjälper mig när jag har mina dåliga dagar.

Fick mina studentbilder idag också som jag tog dagen efter studenten. Skumt men hade inte ens en minut över på själva studenten och skulle inte vilja ha massa bilder på en full johanna så. Jag blev väldigt nöjd i vilket fall.

Imorgon ska jag jobbilijobba sen ska jag dra direkt till michaela och sedan blir det Harry. Som vanligt på en fredag lixom. Känns som det kommer vara jättemycket med folk! Kuuul.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback