03.08.11

Var ledig idag så drog till Lyttersta med Sofie för att sola och bada. Eller jag sola och Sofie babade, det där med bada är inte min grej alltså. Nu på kvällen har jag varit hos min syster och käkat ihop med Malin och Roberth. Blev en massa skit och tjejsnack. Ganska så roligt att höra lite annorlunda synvinklar än man är van vid.

Juste, igår var jag i Linas sommarstuga och badade och bastade. Glodde på A walk to remember, dumt att se en sådan sorlig film precis innan läggdags! Nu ska jag lägga huvudet på kudden och invänta min skönhetssömn för imorgon ska jag jobbilijobba. Inte allt för kul då jag hört att vädret ska vara lika bra som det varit de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback