01.08.11

Drömde en jättefin dröm inatt. Jag gick på Vidåker igen och det var musikalveckan. När jag vaknade hade jag jätteont i magen för att man aldrig kommer få va med om det igen. Inte det att det var just musikalveckan utan hela Vidåkerstiden. Jag kommer förmodligen aldrig mer gå i skolan. Iallafall inte som det känns nu. Känns inte som det kan vara så för i hela livet har man gott i skolan. Som tur var sov bästa vän här så pratade lite om vad som kan hända i höst. Dök upp lite planer men är så jäkla svårt att få allt som man vill.

Kvällen ute i Linas sommarstuga var kul. Vi körde lekar och grejer typ stoppa ner huvudet i dasset, rid på en häst, alla lagmedlemar ska va i en koffert. Väldigt roande faktiskt! Jag hade dock tänkt att vara nykter men det slutade vice versan men det är väl sånt som händer, haha. Nu ska jag laga mat sen cykla till jobbet, eller vem försöker jag lura. Kommer ta bilen som vanligt, heh. Känns inte så överdrivet kul att jobba en dag som denna, strålande sol och +25 men måste man så måste man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback