17 april 2011

Äntligen påsklov. Och just när jag skrev det så kom jag på att jag glömt alla mina böcker i skolan så kan inte plugga någonting på lovet. Om det är bra eller inte kan jag inte avgöra. Skönt men kan ju va bra att fått lite gjort på lovet. Men det sket sig ju. Haha. Duktigt.

Fredagen var vissa stunder jättekul och ibland lite segt. Tror de flesta tyckte det om kvällen. Hade kameran med mig men blev inte speciellt användbara bilder så låter dom va kvar på kameran. Idag har jag varit nere på outleten för att testa en klänning. Den satt som ett smäck, attans. Då måste jag köpa den. Igår hängde jag med Julia sen åkte vi in till stan och umgicks med Sofie, Sofia, Matilda och Carro. Kanske åker ut till Viala en sväng för att träffa Lovisa och Sofie senare.

Jag är så ooootroligt sugen på att åka utomlands igen. Finns inge bättre. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback