Söndag

Idag finns det ingen söndagsångets för imorgon är jag som sagt ledig. Eller ja, ledig från skolan men måste ändå plugga. Nyss drog familjen iväg och röstade men jag fick stanna kvar hemma, inte roligt att vara december barn. Fast nu är det inte långt kvar. Skönt det ska bli. Vet dock inte hur det ska firas ännu men det visar sig.

Igår var jag som sagt och tävlade igår, och ja, jag blev nervös. Haha. Matilda och jag beslutade oss för att springa ihop i alla fall och det lönade sig för tydligen vann Matilda. Antar att jag kom 2 eller 3 eftersom Matilda bara var 10 sekunder snabbare eftersom hon spurtade ifrån mig. Var lite pinsamt när man sprang på upploppet och försökte springa för allt jag kunde men kändes som jag stod stilla... Skyller på att det var uppförsbacke och mina skor vägde 5 kg var för de var så blöta och leriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback