14 oktober

Idag var det tidig uppstigning. Klockan ringde kvart över sex. Inte allt för roligt. Men nu har jag i alla fall fått gjort riskettan. Helt meningslöst men man måste ju göra den så det va bara att sitta där snällt och lyssna. En lektion i skolan sedan hem och nu sitter jag här redo för att plugga. Har inte pluggat mycket på senaste tiden så ligger efter lite så ska försöka ta ikapp. Imorgon har jag endast engelska så ska in på den och sedan står det festligheter på schemat! Trevlans. Köpte mig en vinterjacka igår också. Blev inte alls den jag tänkt mig men jag är väldans nöjd.

Julia bjöd på skratt denna kväll i underbara Kos. Hahah
Längtar tillbaka till värmen men förhoppningsvis blir det en
resa nästa sommar tillsammans med vännerna.


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

hahahahaha! jävla fitta och bara göra så! jag snubblade på målsnöret.. :(

2010-10-14 @ 18:38:15
Postat av: julia

haha men jag var inte med på det! Jag tycker du borde fått vara med om detsamma ;)

2010-10-14 @ 18:59:09
Postat av: johanna

hahahah! :D :D du gjorde det själv! sofie va inte lika smart ;)

2010-10-14 @ 19:29:58
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback