10 november

Satt just och tänkte lite på när jag träffade Jonathan första gången. Sjukt att man då inte hade en aning om att vi ett och ett halvt år senare skulle va där vi är idag. När vi satt uppe på Elins vind och lyssnade på hennes systers berättelser om en kines flicka. Haha. Vilken tur jag hade att han inte hade något bättre för sig än att hänga med till sin bästaväns kusins 17 års fest. Undra hur mitt år hade sett ut om han inte varit där? Likadant om jag tänker om jag inte hade valt så, eller om jag gått dit hur hade mitt liv sett ut då? Som ni märker har jag inte mycket bättre för mig än att sitta och tänka dessa tankar en kall höst?vinter? kväll.

Bokade studentkryssnigen till den 3 april med Sofie, Julia och Lovisa. Kommer bli göbra. Hoppas vi alla är på bästa humör den dagen, då kan absolut inget gå fel. (hoppas lovisa kommer ihåg sin tandborste så sofie slipper gnälla, haha).

Om 5 månader sitter vi där igen tillsammans i värmen, röda som kräftor och svettas.



Kommentarer
Postat av: sofiebredell

HAHA, men vafan! vadå gnälla? :D hon hade ju inte borstat på två gånger! :D

2010-11-11 @ 16:18:34
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback