en lördagskväll

Herregud vilken kväll det var igår. Det började hur bra som helst med käk och fix hemma hos sofie. Sen så drog vi in till stan till sofias nya lägenhet som va hur fin som helst. Fan jag vill också flytta hemifrån... Hur som helst, kvällen var grymt kul. Vi skrattade, dansade och hade det jävligt bra. Blir så jäkla arg att det kom några människor och förstörde det. Va länge sen jag var sådär arg, rädd var jag med märkte jag sen när jag kom in. Haha, sjukt vart det i alla fall. Som tur är verkar det nu som att allt kommer ordna sig till det bästa för sofia. Kanske lägger in bilder sen när sofia skickat dom till mig.

Kommentarer
Postat av: mellan

så du svär lillen!

2010-05-20 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback