det där med matte..

jag förstår inte hur jag kunde klaga och säga att matte A var svårt. Det var ju rena barnleken om man jämför med matte B. Har kursprov på tisdag i fyra timmar, det kommer gå käpprakt åt skogen. Varför bytte jag inte i höstas när de andra gjorde det? Blir att räkna matte som en liten nörd tills nästa vecka. Måste få till ett godkänt på provet för att inte få IG i kursen. Och ja jag är så jävla nöjd med ett G. Orkar inte med människor som flippar ut om de får ett G. Jag är som sagt ooooooootroligt nöjd om jag får G i matte B, så de så! Nu ska jag tänka på refrängen, är dödstrött efter allt plugg som de senaste dagarna bestått utav.

kom på att jag aldrig lägger upp bilder på mig själv.
kanske beror på att jag aldrig tar kort på mig själv?
haha, tror jag är den enda personen jag känner som inte knäpper egopix.
kanske borde börja, vem vet?
skit fin bild hitta jag också, den enda som fanns så vad gör man lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback