18 maj

Sjukt mycket i skolan just nu, blir trött av att bara tänka på det. Vet inte hur jag ska orka med allt, jag får tänka på att sommarlovet är riktigt nära nu. Mitt allra sista sommarlov, känns inte så roligt. Ser inte alls fram emot att sluta skolan faktiskt, skönt att slippa jobba tycker jag. På torsdag blir det Norrköping med sofia, vi ska nämligen ha sleep over i sofie och cissis lägenhet. Fast jag tror inte att cecilia ska vara med faktiskt. Dagen efter ska vi dra en sväng på stan, ska försöka inhandla något blommigt hade jag tänkt. Får se vad jag får med mig hem. Nu hade jag tänkt att få mina timmar med sömn. Är helt död, tror jag håller på att bli sjuk också. Det känns inge vidare alls.

en bild på tre glada tjejer från en väldigt bra fredagskväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback