söndagsmys

Helgen var rolig. Den bestod av utgång, jobb och mys med Jonathan. Väldigt bra helg vill säga.

Kom nyss hem efter en picknick i viala med Sofie. 3 och en halv timme va vi där ute och käkade chockladbollar,pratade och skrattade. Förstår inte att vi tröttnar på varandra så mycket som vi ses. Ska snart försöka mig till att sova. Ska nämligen in till Katrineholm i morgon och smida lite planer, eller nej. Fastställa en plan. Åh detta kommer bli kanon Och ja mina kära vänner, jag kommer tjata sönder om detta, och ja ni får skratta åt mig men det skiter jag i. Haha

Kommentarer
Postat av: matilda

Ska nämligen inte till Katrineholm i morgon , lite fel va? ; )

2010-06-21 @ 13:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback