sol och linnebränna

Fick reda på vårat betyg och lämnade in böckerna i två ämnen idag. Det innebär att två kurser till är avslutade och det känns sjuuuukt skönt. Åkte hem till Vingåker och tog en fika med några tjejer. Var ju tvungen att önska sofia trevlig resa och ge henne en hejdå kram. Dumma jag hade ett linne på mig som gjorde att jag fick världens fulaste bränna, jo linnebrännan. Vad i h*elvete gör jag nu? Jag som ska ha tubtoppklänning på skolavslutningen, inte bra! Detta måste fixa snarast.




Önskar även i detta inlägg Sofia och hennes man en väldans trevlig resa till Turkland. Ber henne sola även lite åt mig, det lär ju behövas nu. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer sakna er som faen! <3

2010-06-03 @ 11:32:36
URL: http://sofiameinhold.blogg.se/
Postat av: johanna - sofia

vi ses ju på skolavslutningen direkt efter du kommit hem! ha det bäst nu! <3

2010-06-03 @ 16:44:22
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback