kompis det går bra nu

Blev en väldigt kort skoldag, en timme. Under den timmen redovisade lite folk i klassen, vi fick reda på vårat betyg sen vare klart. Mycket skönt, speciellt när vädret är underbart. Jag, Emelie och födelsedagsbarnet Julia åkte hem. Köpte varsin pizza och la oss på Julias tomt och solade. Jag vet inte vad som hänt med mig, jag bränner mig hela tiden! Detta måste få ett slut, vill inte gå som en tomat på skolavslutningen och syrrans student. Är nästan pinsamt hur lätt jag bränner mig. Haha. Sitter och lyssnar på Petter som ska till P&L. Aldrig lyssnat på männskan men endå kan jag många av hans låtar? Det där lär förbli ett mysterium. Nu ska jag plugga samhällskunskap och få ihop något till min guidade tur imorgon som känns väldigt onödig.

Jag skulle bli en väldigt lycklig flicka om denna låt spelas på P&L. Lyssnade sönder den förra sommaren. Fast det här kanske är mer Manges låt? Äsch, jag håller tummarna i vilket fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback