090905

Kom nyss hem och nu hamnade jag här. Skulle behöva packa med tanke på att jag åker i natt? Shit, jag har inte ens resefeber än, trodde faktiskt jag skulle ha det..

Veckan har gått väldigt fort, kanske är för man är i skolan hela dagarna och när man kommer hem så pluggar man och sen sover? Men då borde väl dagarna gå saktare? Hmm, tåls att tänka på!

Ska försöka ta mig i kragen och börja packa nu, vill inte glömma något viktigt, typ bikinin?! Skulle inte förvåna mig om jag glömde den, typiskt mig. Vi ses om en vecka för nu drar jag och mina två systrar till Greeeekland!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

jag kommer sakna dig! :(

2009-09-05 @ 15:57:27
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback