091004

Vad händer? Det är Söndag idag, var det inte nyss Onsdag? Det är OKTOBER, var det inte nyss sommar och man satt uppe hela natten med världens bästa vänner och pratade i timmar? Jodu, såvare och tiden går äckligt fort fram. Det jag ser fram emot just nu är jullovet sen kan det gärna få bli sommar och stanna där i ungefär 10 år, då skulle jag må väldigt bra.

Helgen har varit för skön, har bara varit hemma och tagit det lugnt. Hade världens bästa sällskap också som verkligen inte gjorde det sämre. Saknade bara mina vänner denna helg som jag annars alltid brukar träffa. Får ta tag i det där i veckan.

På onsdag drar jag till Stockholm, måste gå upp tjugo i sex som det verkar nu. Känns inte jättelockande om jag ska vara ärlig, men så tänkte jag på Sofie som går upp så tidigt varje morgon och då känns det lite bättre faktiskt. Plus att jag har sovmorgon till kvart över tio i morgon så det ska nog funka! Känns lite jobbigt att mor och far ringde igår och sa och att det bara var 35 grader hos dom, nej vadå jag ville inte ta första bästa plan och flyga dit. Nejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback