bra jobbat johanna, verkligen..

Fick ett ryck förut att jag tränar alldeles för liten, detta skedde efter jag ätit lite chips. Tror faktiskt det hade ganska mycket med händelsen att göra. Jag tänker iallafall, jag ska vara duktig och göra några övningar på golvet, typ armhävningar, rygglyft, sidlyft och situps. Det hela slutade med att jag gjorde fem situps sen var jag slut och orkade inte mer. Tycker det här säger ganska mycket om mig, jag måste träna MYCKET mer. Herregud alltså, skäms faktiskt lite över mig själv, och det är inte ofta det händer. Eller...?

Kommentarer
Postat av: Ivana M

sv: hahah, beror påa tt du aldrig skrev någonstans? ;p eller? vaaa?

2009-11-21 @ 03:40:41
URL: http://ivanam.blogg.se/
Postat av: julia

dags att uppdatera bloggen va ;)

2009-12-10 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback