091115

Världens segaste söndag har det varit. Har försökt att komma igenom min svenskabok utan reslutat. Har 200 sidor kvar som ska vara klart på tisdag, lite smått panik över det där. Istället för att läsa så fastnade jag vid tv och top dog programmet, jag kan verkligen inte sluta garva åt en av hundarna som är med! Så jäkla söt, eller så ful så han blir söt. Mamma tycker jag är knäpp som ligger och garvar högt för mig själv. Lovar att det finns fler som gör det, eller? Jag vet att Cecilia gör det iaf, så helt själv om att göra det är jag inte, phu!

Ska snart dra iväg och träna, japp, hör och häpna. Var jättelänge sen jag gjorde det så lika bra att få det gjort. Får se om man kommer upp ur sängen imorgon bara, men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag garvade som fan!

2009-11-15 @ 18:27:07
URL: http://ceciliaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback