090528

Idag är det torsdag, det innebär att imorgon är det fredag. Elin och jag har bestämt att då ska vi ha roligt, förhoppningsvis blir det så också.Skolan idag var inte sådär överdrivet rolig. Fick reda på att jag fick VG i svenska A, fan vad jag är bra ibland. Spela biljard hann jag också med, men det var knappt. Är ingen höjdare på biljard så att säga, tror ganska många håller med mig på den punkten faktiskt. Kameran ska med imorgon så bilderna kommer kanske in någon gång i helgen. Nu ska jag äta någonting, min mage behöver mat. Har inte käkat något sen i morse, känner att det är dax!

Fan, ibland är vi bara för söta!
(ja, jag var tvungen att ha med fan där)


Kommentarer
Postat av: jessica

Johanna, vi är överdrivet bra på biljard! =D

2009-05-28 @ 16:41:00
URL: http://jessicawahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback