I'am back

The bitch is back, eller nått.
Inte för jag är någon bitch och speciellt bra på att blogga är jag inte heller. Men tydligen fanns det några som läste min blogg. Undra varför? För mycket fritid chansar jag på. Så därför har jag bestämt mig för att börja igen. Får försöka knäppa mer kort så ska nog detta gå alldeles utmärkt! Eller kanske inte...
I vilket fall som helst, här är jag igen!

Kan börja med att lägga in några bilder som får mig att skratta!
Utklädningsdagen på Vidåker för ungefär 1 ½ år sen!


Emelie
, hon kommer typ slå mig om
hon ser det här! Haha


Jag har varit en pöjke en dag i mitt liv


Se på fan, två medlemmar i Kizz.
Eller nää, det är ju Jullan och Elon


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

jag tror julia och elin hoppas på att ingen läser din blogg ;) haha

2009-05-27 @ 21:29:56
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: julia

snygga vi är!

2009-05-29 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback