Sjuuuk

I söndags umgicks jag med Elin och Sofie. Började helt plötsligt få ont i halsen och blev jätte yr. Jag tänkte att jag kanske druckit för lite. Senare på kvällen har jag 38 graders feber och jätte ont i halsen att jag kan äta någonting. Vaknar på måndagen och mår så sjukt dåligt, har inte lyckats sova någonting på natten för ena stunden är det sjukt varmt och andra ligger jag och skakar för jag fryser så mycket. Kollar om febern stigit, och jepp, nästan 40 graders feber.

Har fått pencelin nu så nu ska jag bli frisk till torsdag! För då ska jag till Stockholm, tänker inte missa det. Helgen får heller inte gå till spillor. Usch, jag hatar att vara sjuk! :( :(


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

sv: ja, det sög :D haha.

2009-06-03 @ 18:30:56
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback