P&L 09

Då var man hemma efter fyra galet roliga, varma dagar i Borlänge. I natt lyckades jag sova 16 timmar, det var skapligt välbehövligt eftersom jag endast sovit sammanlagt 6 timmar under hela den här resan. Det är nog ganska mycket om man jämför mot andra.

Klockan 05:44 gick tåget från Vingåker på torsdagmorgonen, vid tio var vi framme! Det var sjukt långt till campingen så det tog sin lilla tid att komma dit pågrund av all packing och att det var galet varmt! När vi kom fram hittade vi en tält plats i skuggan vilket visade sig vara väldigt skönt eftersom alla dagara skulle temperaturen ligga på 30 grader ungefär. Jag såg nästan alla band jag bestämt mig för att se, men det var jättelångt att gå från campingen till festivalområdet så mina ben sa nej genom att bli svullna och göra jävligt ont. Jag fick iallafall se, Mando Diao, Mötley Crüe, Håkan Hellström, Lars Winnerbäck, The Sounds, Johnossi, alla dessa var galet bra! Ska försöka få tag i lite bilder från alla tjejer som var med, för många fula kort blev det, det kan jag lova! :D

Kommentarer
Postat av: Ivana M

du glömde nämna att vi såg uffe lundell <3

2009-06-29 @ 16:51:49
URL: http://ivanam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback