090607

Idag är det söndag, vilket brukar innebära att jag sitter och tjurar över att en ny vecka börjar och det är dags för skola igen. Men nu längtar jag faktiskt, för den här veckan är den absolut sista innan sommarlovet! Det här sommarlovet är så galet efterlängtat, har inte längtat så här mycket till sommarlovet som jag gör nu! Eller jo, det har jag säkert. Men den här sommaren ska bli så jäkla kul. Har världens bästa vänner som jag redan gjort upp massa planer med. Ujujuj vad kul vi ska ha!

Helgen har varit bra, inte överdrivet roligt men som sagt var, med bra vänner så kan det inte annat än bli bra! Plus att det där riktigt roliga får gärna komma nästa helg, förmodligen blir det så också!

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

vi taggar inför nästa vecka!

2009-06-07 @ 13:26:50
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback