kladdkaka på väg!

I en spänd väntan på att min kladdkaka ska bli klar

svarar jag på dessa otroligt givande och roliga fråger.


Utseénde

1. Vilken ögonfärg har du? Något som ska liknar grönt
2. Hur lång är du? 169 cm
3. Vilken hårfärg har du? Blonda slingor
4. Lång eller kort hår? Något mitt i mellan
5. Piercingar i ansiktet? Icke
6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? Riktigt klargröna
7. Hur lång skulle du vilja vara? 174 9.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha? Blond
10. Skulle du vilja ha piercingar, isåfall vart? I tungan

Senaste du

1. Åt? kladdkakssmet
2. Drack? vatten
3. Du fick sms av och vad stod det? sofie; ja det ska jag göra! :)
4. Du skrev sms till och vad skrev du? Jaha okej, hälsa henne! :)
5. Sa? Haha, gör det du. Hejdå!
6. Kramade? Min kära mor
7. Kysste? Jonathan
8. Du spydde? Nyår... Haha!
9. Du skrattade? Idag på jobbet (!) helt otroligt...

Vänskap

1. Den som vet mest om dig? Sofie och Jullan antar jag
2. Den vän som du har känt längst? Julia, Sofie, Elin och Cecilia. Hansjö is the shit!
3. Någon du saknar att umgås med? Ja, det finns det alltid.
4. Någon kompis som bor långt ifrån dig? Nej, ingen nära vän iallafall
5. Den du har mest minnen med? Julia framförallt
6. Har du någon gång varit vän med någon du inte tycker om nu? Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback