Gröna lund

Gröna lund var sjukt kul som förväntat. Älskar Insane, fyfan vad galen den var. Har sjukt ont i kroppen idag eftersom bältet inte satt så hårt så kastades runt som en liten docka. Haha, garvade mig igenom hela, roligaste var när Emelie gallskrek och sen börjar as garva och sen säger; ofta jag skrek åt den där lilla backen! Frittfall tilt åktes även detta år, varje gång jag åker den så tänker jag; varför sätter jag mig i den?! Fast det är ganska kul när man kommit ner, har även ett kort därifrån som jag inte lagt in på datorn än. Vädert var perfekt också så dagen blev väldigt lyckad!

Skönt det skulle va att vara kille,
slippa allt tjejtjafs och allt skit snack
trött man kan bli, baah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback