When I look at you my mind goes on a trip

Skulle precis sätta på mig skorna och dra till Cissi när hon ringer och meddelar att hon åker in och ser på utomhusbion i stan istället. Orkade dock inte hänga med, känner att jag behöver vila upp mig. Känns som jag inte sovit på hur länge som helst och idag sa min kropp ifrån. På ett väldigt pinsamt och jobbigt sätt, just precis när jag är på jobbet. Vi behöver inte gå in på detaljer men roligt var det inte, fick ligga och skura golvet ett tag i alla fall vilket var pinsamt och alla som var där tittade på mig. Börjar få panik över att skolan börjar snart. På söndag är det sista jobbardagen och sista dagarna på lovet ska bli så jävla bra, det har jag bestämt!



inte så konstigt att man får panik över skolan när ens kommande schema ser ut såhär?
man ser inte överdrivet bra men tydligen ska vi gå till fem en dag?
tror inte lärarna har tänkt så mycket för tror faktiskt ingen i min klass kommer gå med på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback