let's play a lovegame

Jag är ätit sjukt onyttig mat hela sommaren och därför kom jag och Sofie på den smarta idén att gå upp vid elva och springa eljuspåret! Åh herregud, märks att man inte tränat på evigheter. Gick knappt i styrfart plus att det inte gick att prata ett skit för man var så trött och endast koncentrerade sig på att andas. Kanske är dags att börja träna lite oftare?

Blev just lämnad ensam här hemma, resten av la familia drog till e-tuna för att fixa i Matildas lägenhet. Sitter och funderar på om jag ska spela lite Sims, var ett tag sen. Fast det slutar alltid med att jag sitter helt inne i spelet i flera timmar nörd som jag är.

Kommentarer
Postat av: amanda

ursäkta, men jag tillhör faktiskt familjen också och jag är inte med, så det så!

2009-08-13 @ 18:29:01
URL: http://athuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback