090811

Planerna för denna vecka är fortfarande lite suddiga, träffa Sofie mycket är i alla fall en självklarhet för hon kanske flyttar ifrån mig. Åh herregud hur ska det gå?! Vi har alltid bott 2 min från varandra hela livet gått i samma klass sen ettan, förutom det här sista året då. Får se hur jag klarar mig, annars tvingar jag henne flytta hem igen :)

jag och sofie för kanske fyra år sen


Min arbetsplats för sommaren ringde upp mig idag och frågade om jag ville jobba lite extra. Självklart ställde jag upp, är i ett allt för stortbehov av pengar! Måste även nämna att helgen blev super bra, började lite rostigt på fredagkvällen men på lördagen hade jag riktigt roligt!  Tog som vanligt inga bilder, borde kanske köpa mig en kamera? Äsh, skulle ännu aldrig ta med mig den.

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

jag flyttar kanske ifrån vingåker men inte dig! vi träffas så fort vi har chansen <3

2009-08-11 @ 21:20:26
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback